Alhamdulillah dapat kerja!! cari pengalaman ..


Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah hari ini iman nak update...pagi-pagi ni..iman dah nak pergi kerja ^-^
kerja apa?? iman kan baru lepas SPM...hehehhe.. iman boring sebenarnya dok rumah..
apa salahnya kita cari pengalaman sementara tunggu result keluar..kan!




sini ^^^^^
sebab tu semalam iman tak update apa-apa entry..first day bertugas.. hari ni iman bukak lappy awal sikit..godek-godek keyboard..nak update entry..kalau tak,, tak sempat la..^-^kerja ala-ala aja..tapi best !!
banyak pengalaman iman dapat.. macam-macam ragam budak-budak..

PENGALAMAN:
huh! penat jugak la..iman balik ja dari tadika jam 6.30 petang...iman tunggu sampai maghrib..solat-solat maghrib..terus..bummm! ngantuk dan penat sangat..Al-maklumlah sebulan dok mereput kat umah ja..heheheh..
kat tadika macam-macam jenis budak semalam, hari pertama la katakan..setiap budak datang mesti menangis..tak pernah iman tengok macam tu..iman dulu macam tu juga ^_^..kesian diorang..tapi kita nak belajar..cikgu-cikgu kat tadika usaha pujuk diorang dengan macam cara...kuat sungguh cikgu-cikgu..

3 comments:

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah, selamat melangkah ke alam pekerjaan Iman...

Anis Khalilah said...

Kerja rajin rajin iman.. Hihi

Nur Rahayu Izaima said...

syokknya dapat kerja ...saya pon sedang mencari kerja jugak..bosan gila duk umah..tp semua xnk terima..nak pengalaman lahh ape lahh..sabar jela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

. Template by Liyana Syafiqah Beautiful Of Iman and Malaysia