Segmen Awak Orang Mana?


Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah semalam tahun baru iman tak sempat nak ucap kepada sahabat-sahabat blogger..sempat lagi kan! "SELAMAT TAHUN BARU " ..semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelum ini..insya Allah..
ok hari ni iman BW tiba-tiba jumpa segmen ni..macam best je.. so, iman nak join..jom kita join segmen gempak ni!





Asal : Pulau Pinang
kod warna:   (pink) #F781D8
siapa yang join dapat macam logo...macam ni ikut tempat asal korang dan warna pilihan korang..^_^..seronoknya..

jom join sama-sama..
~Beautiful Of Iman~

6 org bersuara!!:

NUR RAIHANAH said...

Wah org Pulau Pinang rupanyaaaa. Nak jerukkk awak! Hihihi. Dulu bdk rumah sy dua org asal pulau pinang. Tiap kali cuti sem mesti bawak berpeket peket jeruk pak ali tu. sy lah antara manusia yg tukang ratah kekekeke. sedap gila tak terkata! kat sini kalau jumpa mak aih mahal betul.

NUR RAIHANAH said...

btw awak terlupa nak backlink..

Shikin Razali said...

Assalamualaikum.. Best of luck sis.. =D akk pun join segmen yang sama..

http://starlavenderluna.blogspot.my/2016/01/segmen-awak-orang-mana.html

Aqilah Azmi said...

wah ramai gak blogger penang ni ish hikhik
Hi qila singgah dari segmen sama hehe.

Qila orang Gombak btw huhu.

Aienienka Peter said...

ramainya orang penang~ :D singgah dari segmen sama..

NUR RAIHANAH said...

http://www.bajuwarnacoklat.com/2016/01/banner-untuk-segmen-awak-orang-mana-dah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

. Template by Liyana Syafiqah Beautiful Of Iman and Malaysia