Header for Pemenang saguhati GA by Beautiful Of Iman


Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah , iman rasa lega sangat dapat buat entry untuk yang ni..iman minta maaf sangat-sangat kepada semua pemenang saguhati atas kelewatan iman bagi header ni.. apa pun iman harap korang suka dengan header yang iman buat tak seberapa ni..

SEMUA HEADER INI TRANSPARENT!!

1) blogger LITTLESNORLAX


2) blogger FIAZDIARY



3) blogger BLUECHORALPEARL



4) blogger AISYA SAKURA



5) blogger IZYANYANCINNAMON




6) blogger ITSMELYYA



7) blogger SECOND BLOG IMPIANA CIK YAANIE



8) blogger RIANALITTLECUTIES




Alhamdulillah ..selesai update semua sekali pemenang hadiah saguhati GA By Beautiful Of Iman...
harap kepada semua blogger yang dapat hadiah berpuas hati..iman dah cuba buat yang terbaik..maaf atas segala kekurangan..^-^

~Beautiful Of Iman~

11 comments:

jsyakirahjf said...

terima kasih :')

lyubovaperel said...

terima kasih sis!cantik!cool haha

SITI SORFIENA SYASHA said...

kakak suka laa, lawa lawa semua nya :)

NURSABRINA said...

Maaf sangat2 tak sempat nak balas chatt dekat fb hari tu. Sibuk settlekan urusan sambung belajar. Apa2 pun terima kaih utk hadiahnya

Cik Haziqahh said...

waaa cantiknya. tq ye

Cik Haziqahh said...

ejaan header sy ada yg slh. hehe

Mrsyaanie said...

Assalammuaalikum, terima kasih byk2 :)

Izyan Yan Cinnamon said...

terima kasih ^^

Aisya사쿠라♥ said...

tq ^^

Pakcu said...

Wah best tu...nnt jika ada segmen mcm ini lg jgn lupa ya share...dgn keladi

Pakcu said...

Wah best tu...nnt jika ada segmen mcm ini lg jgn lupa ya share...dgn keladi