Sanah Helwah Ya Rasulullah


Assalamualaikum w.b.t
Alhamdulillah ..mesti orang pelikkan maulidul Rasul bukan semalam ka? apasal iman post entry hari ini?
semalam iman tak berkesempatan nak update tentang kekasih iman sorang ni..Ya Rasulullah..Nabi Muhammad S.A.W.. semalam hari lahir baginda...

tak kisah bila kita sambut sepatutnya hari-hari kita sambut ..




selawat tu senang je.. sambil tengok TV selawat sikit... sambil main telefon bimbit selawat sikit.. sambil tolong mak kat dapur selawat sikit.. sebelum tidur selawat sikit... 

haah! kan mudah cuma sebut paling kurang..>> ALLAHUMMA SOLLI A'LA SAIDINA MUHAMMAD

 kita selawat bukan untuk Rasulullah semata-mata ..sebenarnya, kita selawat kepada Rasulullah, Allah akan selawat kembali kepada kita 10 kali(maksudnya Allah bagi Rahmat 10 kali ganda)..masya Allah..nak dapat syafaat Rasulullah?jom selawat..ALLAHUMMA SOLLI A'LA SAIDINA MUHAMMAD

banyakkan Selawat, & Ikut ajaran & lakukan Sunnah Rasulullah

orang yang menghidupkan sunnah Rasulullah di akhir zaman ni Besar GANJARANNYA... 

nak tau banyak lagi fadhilat selawat korang boleh baca sini >> SINI<<

ALLAHUMMA SOLLI A'LA SAIDINA MUHAMMAD

~Beautiful Of Iman~

0 org bersuara!!:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

. Template by Liyana Syafiqah Beautiful Of Iman and Malaysia