Salam Taaruf..











liyana, afiqah dan asyikin(sahabat syurga)


Assalamualaikum...w.b.t



nama penuh saya Nurul Liyana Syafiqah Bt Zulkiffli..saya tinggal di Taman Sungai Dua Utama,Butterwort,Pulau Pinang.
Saya bersekolah di SMK Agama Nibong Tebal atau kini namanya Sekolah Agama Syeikh Abdullah Fahim(SASAF)...saya berumur 17 tahun(2015)...Doakan saya 11 A+ SPM ..Amin~
blog ni masih dalam proses mencantikkan lagi..apa-apa pon doakan saya supaya saya dipermudahkan untuk menghias blog ini....dan tujuan utama saya buat blog ini untuk menyebarkan Dakwah ..insya Allah..sekian dari saya...-liyana syafiqah-



1 comments:

Farah said...

salam. hye adik. thanks ye singgah blog akak and follow akak lagi. hehe. ok, akak da folow back ^_^

© Faith Journey, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena